Monday 4 April 2011

Aku….

ZAIDEE itu lah namaku….ramai orang yang memanggilku dengan nama itu, kawan-kawan ada yang panggil Zai atau Edy..aku tidak kisah dengan apa cara sekalipun meraka memanggilku asalkan tidak menyakiti perasaan ini.. Berumur 20 tahun pada tahun ini, macam tak percaya je kan...ha3. Tapi itulah rumlah manusia semakin hari semakin meningkat usianya..pada waktu sekarang aku masih menetap di Perak tempat aku belajar di Uitm Sri Iskandar...asal mana? Tak perlu la...
Aku seorang yang ‘fun’ suka buat lawak gak dan pemalu....ramai orang yang tidak mengenali ku merasa aku seorang yang sombong tetapi sebenar-benarnya seorang yang pemalu..perwatakan aku macam lembut-lembut je macam budak-budak sikit tengok muka aku lah macam budak-budak gak tetapi ramai tak tahu aku ni ada baran!! Tak delah gurau je...aku tak suka orang baran ni geram pulak rasanye walupun begitu aku suka membantu kawan-kawan yang memerlukan pertolongan..*(sweet katakan).


Teman wanita*(awek)...aku masih single lagi walaupun dah lame duk kat sini aku bukan seorang gay*(serious aku geli)..bukan tak nak cari awek tapi aku rasakan jadi single ni lebih mudah kerana rasa bebas dan boleh pandang perempuan lain*(usha..) tulah kalau bererita tentang awek aku malas nak layan bila orang tanye,nanti dah kahwin akujemputlah ha3..
Duduk asrama....ni kali pertama aku menetap di asrama penuh...selama ni tak pernah pun berjauhan dengan keluarga, mula-mula masuk kolej nak nangis pun ada...tapi lame-lame ok gak r, rasa macam rumah kedua pulak duk kat bilik*(tak sabar nak balik rumah) tapi duduk lama-lama kat asrama tak boleh jugak...fuhh tension kot hari-hari menghadap muka roomate je.. ha3...Aku harap aku akan menjadi yang terbaik di antara yang terbaik..

No comments:

Post a Comment